Výměna zboží

Výměna zboží bez čekání - doručení přepravcem

Co dělat, když zjistíte, že Vám zboží nesedí a chcete jinou velikost nebo jiný model?

  1. Vyberte si nové vhodnější boty a udělejte si objednávku na e-shopu naboso.cz
  2. Nejste si jisti? Kontaktujte nás.
  3. Při výběru dopravy a platby na e-shopu si vyberte možnost Výměna zboží - Doručení dopravcem
  4. V kroku Dodací údaje napište do poznámky, jaké boty vracíte a číslo příslušné faktury
  5. Zboží nám odešlete na dodací adresu, jako při klasickém vrácení zboží. Více zde.
  6. Zboží Vám expedujeme v co nejkratší době. Nečekáme na dodání Vámi vráceného zboží.

Co když máte přeplatek?

Nevadí. Rozdíl peněz Vám vrátíme na účet nebo ho můžeme nahrát na věrnostní účet u nás.

  • Pokud byla původní objednávka uhrazena jinou formu než převodem, číslo účtu napište do poznámky objednávky v kroku: Dodací údaje

Co když máte nedoplatek?

  1. Pro úhradu rozdílu Vám zašleme online odkaz, který Vás odkáže na platební bránu a platební údaje pro úhradu převodem.
  2. Po úhradě nedoplatku bude zboží ihned odesláno.

Jak je možné, že zboží odesíláme dřív, než nám přijde to od Vás?

Věříme Vám.

 

*Poznámka: V případě úhrady původní objednávky prostřednictvím TWISTO, není výměna možná. Budou Vám zaslány údaje na úhradu nové objednávky.

 

Výměna zboží bez čekání - na prodejně

Co dělat, když zjistíte, že Vám zboží nesedí a chcete jinou velikost nebo jiný model?

  1. Vyberte si nové vhodnější boty a udělejte si objednávku na e-shopu naboso.cz
  2. Nejste si jisti? Kontaktujte nás.
  3. Při výběru dopravy a platby na e-shopu si vyberte možnost Výměna zboží - na prodejně
  4. V kroku Dodací údaje napište do poznámky, jaké boty vracíte a číslo příslušné faktury
  5. Zboží vezměte s sebou na vyzvednutí nových bot. (Vyčkejte na SMS a e-mail, že jsou boty připravené)

Co když máte přeplatek?

Nevadí. Rozdíl peněz Vám vrátíme na prodejně.

Co když máte nedoplatek?

Nedoplatek uhradíte na prodejně.