Reklamace

Objevila se na vašich botách v záruční době nějaká vada?

VRÁCENÍ NA PRODEJNĚ

  • Vyplňte online formulář výše
  • Zboží zaneste na zvolenou prodejnu v online formuláři

 

VRÁCENÍ PŘEPRAVCEM

  • Vyplňte online formulář výše
  • Zboží bezpečně zabalte
  • Balíček předejte vybranému dopravci nebo zašlete na adresu níže

 

Jak bude reklamace probíhat?

V případě, že je po posouzení reklamace uznaná, postupujeme následovně:

1. Pokud je vada opravitelná, tak ji v co nejkratší době necháme profesionálně opravit.

2. Pokud již boty opravit nepůjdou, vyměníme vám je za nový pár.

3. V případě že boty už nemáme, nebo reklamaci nestihneme vyřídit do lhůty 30 dní, vrátíme vám peníze na účet.

 

Není možné reklamovat:

  • běžné opotřebení obuvi

  • mechanické poškození

  • nepadnoucí obuv či nekomfort při nošení

  • vady způsobené nedostatečnou údržbou a nesprávným používáním

  • vady způsobené opravami svépomocí

 

Chcete boty vrátit, protože vám nesedí velikost nebo jste se rozhodli pro jiný model? Je to jednoduché. Tady vám poradíme jak na to.

 

Potřebujete poradit s vrácením nebo reklamací zboží?

Napište nám do chatu, který je v pravém dolním rohu.

Zkušení barefoot experti jsou tu, aby vám pomohli.

 

Celý reklamační řád si můžete přečíst zde.