Objevila se na vašich botách v záruční době nějaká vada? Reklamaci můžete uplatnit dvěma způsoby.
✅ Zboží přineste na jednu z prodejen naBOSo
✅ Vyplňte formulář Vrácení zboží
✅ Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží
✅ Zboží a formulář bezpečně zabalte
TIP: Zboží které nám vracíte stačí vložit samostatně do obálky, pro reklamace není originální krabice potřeba.
✅ Balíček předejte na podacím místě Zásilkovny s kódem: 93277750. Dopravu platí naBOSo.
Jak bude reklamace probíhat?
V případě, že je po posouzení reklamace uznaná, postupujeme následovně:
1. Pokud je vada opravitelná, tak ji v co nejkratší době necháme profesionálně opravit.
2. Pokud již boty opravit nepůjdou, vyměníme vám je za nový pár.
3. V případě že boty už nemáme, nebo reklamaci nestihneme vyřídit do lhůty 30 dní, vrátíme vám peníze na účet.
Není možné reklamovat:
běžné opotřebení obuvi
mechanické poškození
nepadnoucí obuv či nekomfort při nošení
vady způsobené nedostatečnou údržbou a nesprávným používáním
vady způsobené opravami svépomocí
Chcete boty vrátit, protože vám nesedí velikost nebo jste se rozhodli pro jiný model? Je to jednoduché. Tady vám poradíme jak na to.
Potřebujete poradit s vrácením nebo reklamací zboží?
Zavolejte nám v pracovní dny od 10 do 16 na telefonní číslo +420 228 224 478 nebo napište na: reklamace@naboso.cz.
Zkušení barefoot experti jsou tu, aby vám pomohli.
Celý reklamační řád si můžete přečíst zde.